Երեւան: Մեդիամաքս: Հայկական Backbone Branding ընկերությունը փաթեթավորման ոլորտում հեղինակավոր լոնդոնյան Pentawards 2022 մրցանակաբաշխության ընթացքում արժանացել է ընդհանուր թվով 11 մրցանակի։
Backbone Branding-ը ստացել է 5 ոսկե, 2 արծաթե, 3 բրոնզե մրցանակ հետեւյալ նախագծերի համար.
GOLD AWARD
Ani Yogurt - “Food Category”: Dairy and soya-based products
Haterk - “Food Category”: Spices, oils, sauces, and spreads
Joyco - “Food Category”: Confectionery
Avyun - “Beverage Category”: Limited Editions
Thank You - “Sustainable Design” Category: Food
Լուսանկարը` Backbone Branding
SILVER AWARD
Joyco - ”Brand Identity” Category: Re-Design Projects
Aperta - Packaging Brand Identity Projects
Լուսանկարը` Backbone Branding
BRONZE AWARD
Aperta - “Bevarage” category: Wine Collection (Mixed)
Solala - “Body, Health & Beauty”: Category: Body care
TeaGether - “Bevarage” category: Tea and Coffee (dry and capsules)
Լուսանկարը` Backbone Branding
Մեկ ընկերության կողմից 10 մրցանակի արժանանալը բացառիկ արդյունք է Pentawards-ի պատմության մեջ, ուստի կազմակերպիչները Backbone Branding-ին շնորհել են 11-րդ, հատուկ մրցանակը՝ CORE AWARD 10, IN RECOGNITION OF CONSISTENT CREATIVE EXCELLENCE:
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: