Երեւան: Մեդիամաքս: Գովազդի մասին օրենսդրության պահպանման նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնող ՀՀ պետական կառավարման լիազոր մարմնի իրավասություններըˋ սոցիալական գովազդի մասով, կվերապահեն մշակույթի նախարարությանը:
Որոշումն այսօր արժանացել է կառավարության անդամների հավանությանը եւ ուժի մեջ կմտնի պաշտոնական հրապարակումից հետո:
Մշակույթի նախարար Արմեն Ամիրյանի փոխանցմամբˋ մինչ այս գովազդի մասին օրենսդրության պահպանման նկատմամբ վերահսկողություն էին իրականացնում Երեւանի քաղաքապետարանը, մարզպետարաններն ու ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը:
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: